Discord būs nākamā platforma, kas savā produktā ietvers sponsorētas reklāmas.
Atsaucoties uz The Wall Street Journal (WSJ) ziņojumu, Discord šādā veidā cer palielināt savus ieņēmumus.
Lai šo īstenotu, uzņēmums plāno piesaistīt vairākus reklāmas speciālistus. Pērnais gads lietotnei Discord bija iespaidīgs – platformas ieņēmumi palielinājās līdz pat 600 miljoniem ASV dolāru gadā, norāda WSJ. Šī summa ir četras reizes lielāka kāda tā bija noslēdzoties 2020. gadam.
Reklāmas tiks mērķētas pēc lietotāja ģeolokācijas, vecuma un spēļu paradumiem. Lietojot Discord, reklāmas būs redzamas ekrāna apakšējā kreisajā stūrī.
Tiek apgalvots, ka lietotne ļaus lietotājiem izslēgt reklāmas savos iestatījumos.
Iepriekš Discord izpilddirektors Džeisons Caitrons (Jason Citron) vairākkārt iestājās pret sponsorētu reklāmu publicēšanu lietotnē. Kādā no iepriekšējām intervijām ar NPR viņš norādīja, ka iemesls tam ir tas, ka cilvēkiem, izmantojot Discord pakalpojumu, ir jājūtās “ērti un droši”.