Nesen britu armija paziņoja par jauna veida pasākumu – “Operation: Belong”. Šajā pasākumā, kas norisināsies 24. janvārī dažādi influenceri un satura veidotāji, izmantojot Fortnite, cīnisies pāros un mēģinās pārvarēt dažādus virtuālos šķēršļus
Ar šo pasākumu briti cer radīt interesi pievienoties bruņotajos spēkos, taču daudzi lietotāji sociālajos tīklos izsaka dusmīgus aizrādījumus britu armijas virzienā par “bērnu savervēšanu”.
Te gan ir viens svarīgs fakts – pasākumā, kurā piedalīsies tādi influenceri kā Elz the Witch un Yung Filly, ir norādīts, ka pasākums ir tikai pilngadīgām personām.
Ir svarīgi uzsvērt, ka Lielbritānijas armija nav pirmā organizācija, kas izmanto Fortnite kā mārketinga vai reklāmas rīku, un tā noteikti nebūs pēdējā.
Mūsdienās Lielbritānijas armija spēcīgi reklamē sevi gan e-sporta, gan arī videospēlēs, lai piesaistītu jauniešu uzmanību dienestam. Britu armijai pat ir sava e-sporta komanda, kas sacenšas dažādos turnīros.