Amazon atklāj jaunu Metaversa esporta un izglītības projektu

- - No Comments on Amazon atklāj jaunu Metaversa esporta un izglītības projektu

Pasaulē, kas mūsdienās arvien vairāk kļūst digitāla, robežas starp “reālo” un virtuālo pasauli sāk sarūkt. Gribētos piekrist faktam, ka virtuālā pasaule ievērojamos tempos tomēr pārņem roku pār “reālo pasauli”.

Šīs popularitātes rezultātā tiek radītas tiešsaistes virtuālās pasaules (metaversi), kas sniedz cilvēkiem iespēju piedalīties spēlēs, apmeklēt konferences vai lekcijas un iegādāties produktus. Iespējas ir gandrīz neierobežotas, jo metaversā var iekļaut visus reālās pasaules elementus, taču bez reālās pasaules fiziskajiem ierobežojumiem.

UNIVERSITY World ir nesen uzsāktā Amazon UNIVERSITY Esports virtuālā pasaule – esporta un izglītības projekts, kas paredzēts universitāšu studentiem no 16 valstīm 4 kontinentos. Šajā jaunizveidotajā virtuālajā pasaulē studenti – un plašāka auditorija, kas vēlas piekļūt šai pasaules, – varēs “mijiedarboties” gan centrālajā virtuālajā zālē, kas ir kopīga visām valstīm, gan arī katras valsts īpašajās virtuālajās telpās. Tādējādi tiks izveidota kopiena starp spēlētājiem no visas pasaules. Studenti varēs sazināties, izmantojot integrēto tērzēšanu, gūt punktus, lai laimētu balvas dažādās mini-spēlēs, un veikt citas daudzveidīgas aktivitātes.

Daudzsološa nākotne

Kopš tehnoloģiju attīstības, plašākas piekļuves ierīcēm un arvien plašākas to izmantošanas, virtuālās pasaules pēdējos gados ir kļuvušas arvien populārākas. Arī sociālo tīklu un straumēšanas popularitāte ir veicinājusi šāda veida mijiedarbības pieaugumu. Saskaņā ar nesen veiktu pētījumu paredzams, ka līdz 2030. gadam metaversa tirgus sasniegs 5 miljardus ASV dolāru.

Nākamo gadu laikā metaversu izmantošana neapšaubāmi pieaugs, jo arvien vairāk nozaru sāks pētīt un ieguldīt tajās, padarot tās pieejamākas lielākam skaitam lietotāju.

UNIVERSITY World mērķis ir uzlabot Amazon UNIVERSITY Esports studentu lietošanas pieredzi un pārvarēt robežas, lai izpētītu jaunus veidus, kā mijiedarboties un testēt jaunus produktus virtuālajā vidē.

Tīmekļa lietotne jau ir pieejama septiņās valstīs (Saudi Arābijā, AAE, Spānijā, Itālijā, Francijā, Vācijā, Spānijā un Apvienotajā Karalistē). Ja atrodaties Lielbritānijā, tad tās versijai varat piekļūt šeit.

Dalīties ar rakstu: