2022. gada labākās reklāmas kampaņas esportā

- - No Comments on 2022. gada labākās reklāmas kampaņas esportā

Tuvojoties gada izskaņai vienmēr ir labi atsaukt atmiņā gada labākos momentus. It īpaši , ja momenti, kurus vēlies atcerēties ir radošākās reklāmas kampaņas!

Dažas zīmolu kampaņas ir izveidojušas atgriezenisku saiti, kamēr dažiem zīmoliem tā bija vienreizēja sadarbība. Neatkarīgi no tā, esports ir vēl vairāk integrējies sporta, modes un mūzikas industrijā radot aizraujošas un izcilas kampaņas.

Zemāk varat iepazīties ar, mūsuprāt, skandalozākajām un interesantākajām 2022. gada kampaņām esportā.

Lil Nas X League of Legends: President

Iespējams, vispopulārākā sadarbība šogad bija starp Lil Nas X un League of Legends. Tika izveidots īpass videoklips, kurā reperis tika iecelts Riot Games “prezidenta” lomā.

Papildus tam, LiL Nas X radīja 2022. gada Pasaules čempionāta himnu, uzstājās pasākumā un palīdzēja izveidot League of Legends charactera skinu. Nevar nepieminēt arī citu šī gada League of Legends kampaņu, kas tika izveidota kopā ar Mercedes.

Tenz x Finalmouse: Welcome to my realm

Viena no lielākajām gada spēlētāju reklāmas kampaņām bija TenZ sadarbība ar Finalmouse, lai izlaistu Starlight Pro. Pati pele tika izpārdota dažu stundu laikā. Protams, ka no tā var izdarīt secinājumus – esporta zvaigžņu zīmola spēks ir pamatīgs.

FaZe Clan x Snoop Dogg: FaZe Snoop

FaZe sadarbība ar Snoop Dogg bija kaut kas, kas palīdzēja FaZe izvirzīt sevi esporta zīmolu priekšplānā. Sadarbība sasniedza jaunas virsotnes, kad Snoop Dogg uzstājās SuperBowl puslaika šovā ar FaZe zīmola ķēdi. Kampaņas mērķis bija reklamēt FaZe pasaulei ar slavenības starpniecību, kas arī veiksmīgi izdevās.

FACEIT x Gucci: The Bellhop | Gucci Gaming Academy

Izpildījuma ziņā FACEIT reklāma ar Gucci ir nepārspējama. Tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka pati video reklāma ieguva Esports Awards balvu kā gada radošākais darbs.

Gucci Gaming Academy ir programma, kas izveidota, lai atbalstītu topošo esporta talantu attīstību. Starp citu, viens no šīs programmas spēlētājiem ir latvietis – SHADIY. Reklāmas smalkā pieeja ir atsvaidzinoša un tās izpildījums ir fantastisks.

Dolce & Gabbana X Mkers: GoodGame

Dolce & Gabbana sadarbība ar Itālijas esporta organizāciju Mkers ir viena no šī gada nenovērtētākajām reklāmas kampaņām, kas ļauj ieskatīties esporta pundurvalsts Itālijas centienos dodies lielos soļos. Reklāmā atsvaidzinošs fakts ir arī tas, ka tā neizskatās tikai pēc Dolce & Gabbana reklāmas, bet gan pēc kārtīga kopprojekta.

Dalīties ar rakstu: