Spēle “Songs of Conquest” pēc diviem pilniem gadiem agrīnās piekļuves (early access) režīmā, 20. maijā kļuva pieejama visiem interesentiem.
Uzreiz pēc šī paziņojuma, izstrādātāji Lavapotion guva plašus panākumus – pirmajā nedēļa spēle tika pārdota 500,000 eksemplāros. Pēc iespaidīgās aktivitātes, spēļu izdevēji atklāja arī spēles turpmāko attīstības plānu (roadmap).
“Paldies ikvienam no jums, spēlēja un baudija mūsu radīto spēli, sākot no pirmajiem solīšiem, beidzot ar 1.0 versiju,” teica Lavapotion. “Šodien mēs izziņojam milzīgu pagrieziena punktu, kā arī jūtam ĻOTI spožu spēles nākotni!”
Ar jauno “Songs of Conquest” roadmap, Lavapotion ir apņēmusies līdz 2025. gadam strādāt pie jauna spēles satura, tostarp četriem jauniem Wielders un četrām jaunām kampaņām, kas skars pašreizējās frakcijas. Būs arī divas jaunas frakcijas, kuras spēlētāji iepazīs kā Vonir (troļļi) un Roots (augi).
“Songs of Conquest” ir uz gājieniem balstīta stratēģijas spēle, ko izstrādāja Lavapotion un publicēja Coffee Stain Publishing . Spēles izstrādātāji iedvesmojās no 90. gadu klasikas – Heroes of Might un Magic III.
“Songs of Conquest” pēdējos mēnešos ir izcīnijusi arī vairākas atzinības balvas – “Labākā debija”(Swedish Game Awards), “Visgaidītākā PC spēle” (E3 Awards) un “Labākie 2D vizuāļi” (Unity Awards).